zaterdag 9 juli 2016

Vleermuis shirt

Ons winterkind houdt van comfortabele kleding, van sweaters of t shirts met een spijkerbroek. De tops mogen ook niet te lang zijn, ook dat vindt ze niet fijn, zo kon het ook gebeuren dat een gouden sweater van Zara versmald en verkort werd anders droeg ze hem niet.
Een Vleermuistrui leek mij wel wat voor haar en ik zocht en zocht op internet voor ene patroon. Ik was bijna zover om een poging zelf te maken toen ik op de blog van Niki with Love kwam. Zij heeft daar een gratis patroon op staan van een vleermuistrui.
In mijn stoffenpakket van Droomstoffen zat een mintgroene tricot met witte ankers. 
De trui was zo gemaakt, easy peasy. En het winterkind was blij, ik was nog even bang voor een pyjama look met de trui maar het kleurtje staat haar super! 

4 opmerkingen: