dinsdag 28 maart 2017

Super snelle Candy

Tussen het terug halen van de kinderen van school, koken, eten en de zwemles van de middelste rolde er een hele snelle Candy, in een vrij uurtje onder mijn machine vandaan. Heerlijk aan de tuintafel in de zon met een kop thee, terwijl de kids lekker aan het spelen waren.
En toen moesten er nog even foto's gemaakt, het Lentekind was super blij met haar nieuwe jurk. Maar het "noodlot sloeg toe" ze viel van het krukje wat mama als podium had verzonnen, dus een huilend kind op de foto...
Deze Candy is zonder zakken, en de lengte van 3 maten groter, het stofje is een hele soepele, dunne tricot ooit gekocht in de stockverkoop bij Fragile. En lag echt al jaren in mijn kleine stoffenkast, zo komt er nog eens iets op uit die kast en wordt de zomergarderobe langzaamaan uitgebreid. Ik moest even wennen aan het zwart, maar ik denk dat het super praktisch is voor een meiske wat de hele wereld wil ontdekken.  Ik liet het koordje weer voor wat het was en deed elastiek door de tunnel.

3 opmerkingen:

  1. Mooi. Heerlijk zo een snel klaar jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ocharme, hopelijk waren de pijntjes snel vergeten na de foto. Maar 't kleejde is wel heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jurkje!! Ohjee, jammer van de val, het leven van een fotomodel is niet gemakkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen