maandag 3 april 2017

Bomberjasje

Vorig jaar kocht ik een Knippie, waar in heel veel maten een bomberjasje stond, ik vind dat voor een super leuk jasje en zowel voor mijn dametjes als voor mijn kleine vriendje. Uiteindelijk kocht ik pas geleden een dunne tricot met glimeffect bij Stoffen-online.
Het patroon was op zich makkelijk te volgen, tot ik bij de kraag kwam en daarna bij de rits.... Tot daar liep het als een zonnetje....Maar Knippie beschrijft niet zo heel duidelijk, niet zoals ik gewend bij bij de (gratis) patronen die ik online scoor of de LMV...
Helemaal tevreden ben ik niet maar...mijn winterkind wel...Ze trekt hem bijna dagelijks aan. :)

De aanpassingen die ik zou maken heb ik bij het patroon geschreven dus bij een volgende in een ander stofje wordt het vast beter!

4 opmerkingen:

  1. O wat leuk! Ik heb stof liggen voor m'n knul van 11 om m ook te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er ook erg leuk uitzien! Mooi stofje voor een bomberjasje!

    BeantwoordenVerwijderen